zondag, september 02, 2007

Nog efkes

Zwaar getraind, en ook vooral anders. Veel gelopen tegen een (zeer) lage hartslag, veel meer kilometers maar toch minder dertigers. Bijna alle records gesneuveld (behalve deze van de snelheid). Juni 259,70 km, juli 346,5 km en augustus 312,2 km.

Deze week nog een 20 tal kilometers erbij en dan is 't moment supreme. 'k zie er naar uit.

Momenteel soms last van een stekende knie (vooral in 't berg af lopen). Dus dat kan geen kwaad. Ook al enkele weken last van een pijnlijke keel en een beetje snotneus. Hopelijk zet zich dat niet door. Ik neem er genoeg vitaminesupplementen voor in. 't zal wel van de zenuwen zijn zeker.

4 opmerkingen:

Stefaan zei

sterk bezig, 'k zou beter een voorbeeld nemen en ook een beetje meer km's maken. succes!

Anoniem zei

goed zo ... door jou blakende vorm heb ik tenminste een doel voor mij lopen waar ik me kan aan optrekken ;-) cu on Friday!

Anoniem zei

Johan, heel veel succes daar in Zwitserland. Geniet van de omgeving en van het lopen !
We duimen voor je.

Unknown zei

Dat gaat daar dik in orde komen in Zwitserland. Met de km's die jij in de benen hebt wordt dat een prachtige ervaring.