zaterdag, juni 09, 2007

Vandaag voor de eerste keer gelopen met ... een sok die vermoeidheid tegengaat. Deze eer valt te beurt aan de compressiesok. Ik dacht wel dat de term "sok" stond voor een korte kous. De compressiesok echter komt tot aan de knieën. Echt iets om er de sokken eens in te zetten.

Op 't programma stond, zoals reeds de hele week, een extensieve doorloop van 15 km langs het bekende parcours.

Vandaag ook al mijn vaderkesdag gehad. Origineel. Een kratje van de op de eerste weblogloop overvloedig gedegusteerde Petrus. 'k heb den gouden triple, den dubbel bruin en den blonde. Dat brengt dan ook weer de goede herinneringen terug van die eerste weblogloop. The day after, dat was iets anders...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

een sok die vermoeidheid tegen gaat ... daar hoort eigenlijk wel een foto bij, niet ?

Een kratje Petrus ? Santé

Anoniem zei

Jaja, die eerste web-log-loop van Harelbeke, de Petrus vloeide rijkelijk ... en dan 's nachts op den tast de auto proberen terug te vinden.
those were the days ...

Anoniem zei

Hoi,

Ik vroeg me af of je het komende weekend in Verviers gaat lopen? Ik ga er namelijk lopen. Mss tot dan!

Groetjes

Carmen

Anoniem zei

Petrus, lekkere biertjes! Maar denk aan het motto: Drink matig maar regelmatig!