zaterdag, april 21, 2007

Leste bericht veur de marathon

De leste wèken eb e kik niks nie meer op mijne blog gezet over .... 't loepe. Awel der is na is een eel goei rede veur. Ik eb e ik gewoen, deur allerlai omstaindigede, nie meer geloepe.

Maar da kan positief zen hé. Ik aal gewoen mijne achterstànd zondag in...

We zullen wel zien. 'k heb wel mijn "ambities" een beetje teruggeschroefd. Ik start (momenteel) nog wel met de bedoeling te gaan voor een "veteranen PR". Dat zou lukken door gewoon de grijze ballonnekes te volgen. Voor de "anonieme supporter" die aan de kloosterstraat staat, hou die ballonnen maar in 't oog. Ik ga die zeker kunnen volgen tot kilometer 13...

Ook wel een beetje schrik van de warmte. Efkes gedacht om te lopen met een camel bak maar denk toch niet dat 'k da ga doen. We passeren toch genoeg terraskes. Ik kan evengoed wat geld meepakken voor een frisse pint onderweg. Dat zal toch wel beter smaken dan een opgewarmde plakkerige sportdrank.

Seffens ook nog mijn nummer gaan afhalen. Dat is al wat tijdwinst en minder stress voor morgenvroeg.

3 opmerkingen:

Homer zei

Veel succes morgen!!

Anoniem zei

Toi toi toi morgen, we komen luid supporteren! Let aub wel op met die warmte, wij hebben in Parijs afgezien. Drink voldoende en zet iets op je hoofd (allez, een petje of zo he, geen zotte dingen doen natuurlijk). Veel succes en geniet!

Anoniem zei

succes Johan, geniet ervan!!!