woensdag, april 18, 2007

Ik ben toch maar teruggekomen uit verlof. Het weer viel beter mee dan verwacht (en was zeker draaglijker dan het weer in Belgiƫ en omstreken...). De marathonlopers van Rotterdam en Parijs zullen me hier zeker niet tegenspreken. Nen dikke proficiat aan wie het aandurfde met dergelijke temperaturen aan 42 km te beginnen.

Momenteel heb ik te weinig met 24 uren in een dag. Bovendien weet ik nog steeds niet hoe je de "relativiteitstheorie" in de praktijk moet brengen. Ze hebben me altijd gezegd dat met het ouder worden dit gemakkelijker werd. 'k heb daar nog niet veel van gemerkt - waarschijnlijk nog niet oud genoeg zeker.

Wanneer is dat nu weeral dat ik mijn eerste marathon van 't jaar ga lopen?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

't enige dat met ouder worder vergemakkelijkt is 't tanden poetsen (steeds minder en minder en minder en ...)

Anoniem zei

Veel succes in Antwerpen Johan. Wanneer ik tijdig ter plaatse ben, kom ik supporteren in de Kloosterstraat (ca km 13).

Anoniem zei

Veel succes zondag in Antwerpen Johan, wij komen alvast luid supporteren en ik hoop voor jou dat het er minder warm is dan in Parijs vorige week, want dat was zweten!

Anoniem zei

Succes zondag Johan.
Misschien komen we elkaar wel ergens tegen.
Met sportieve groeten.

Unknown zei

Johan, pas maar op voor zondag, men verwacht weer temperaturen tot 24°.

Bert zei

Alvast veel succes toegewenst!

Anoniem zei

veel succes zondag in Antwaarp... je hebt nogal een uitgebreid loop-palmares opgebouwd. Proficiat...

Ik sta nog mijlenver achter hoor...

grtz
Els