zondag, december 10, 2006

Windstil

Druk, druk, druk maar er is licht aan 't einde van de tunnel. Volgende week zal nog vrij hectisch zijn maar dan hoop ik toch op enige verbetering. Lopen doe ik nog wel, zij het dat het wel weinig kilometerkes zijn die dan vooral in 't weekend worden gelopen.

Deze week er in geslaagd om in totaal 29,82 km te lopen met een "lange" duurloop op zaterdag van 11 km. Dat is al beter dan vorige week want dan maar 10 km als weektotaal. Hopelijk terug vertrokken voor beter, langer en meer.

Ik heb ook mijn loopschoenen eens goed bekeken. En ja, na 250 km zit ik al met mijn teen door de schoen. Asics heeft deze keer bij de Nimbus de verharde voorkant minder ver doorgetrokken dan bij de vorige modellen waardoor ik nu bij het lopen naar mijn tenen kan kijken. Voor het overige wel content van de Nimbus.

Op naar een nieuwe week.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Af en toe je nagels knippen helpt ook, dan heb je ook weer wat meer plaats in je schoenen.
P.S.Ik ga zaterdag ook nog eens naar de liefdevolle kleuren kijken, heb mijn ticket voor tribune I reeds, dus misschien tot dan.

Bruno zei

Heb je eens geprobeerd een schoen te kopen van jou maat ?
De tenen komen er dan minder snel door hoor

Johan zei

@bruno, je zit er inderdaad plat op. Ik koop mijn loopschoenen steeds 1,5 maat groter dan normale schoenen. Dat doe ik al een 10-tal jaar, op aanraden van een sportdokter. Van dan af geen last meer gehad van voetproblemen. Maar nu dus wel last van zeer luchtdoorlatend schoeisel.

Jan zei

Als je tenen mooi zijn, mag dat geen probleem zijn!

Anoniem zei

Zo hebben ze in den tijd de kaas uitgevonden ...

Anoniem zei

Ik heb hetzelfde "gaten-probleem" met Asics (ook ik koop 1 maat groter dan mijn gewone schoenen), maar laat sinds dit jaar een plaatselijke schoenmaker een versteviging aanbrengen in het teenstuk. Dit kost slechts enkele euro's, ik heb er geen last van bij het lopen en mijn running shoes gaan nu langer mee zonder gaten.
nb: ik heb lang getwijfeld om op de uitnodiging van Geert in te gaan om mee te lopen op de Jungfrau, maar wacht liever nog enkele jaren. Veel loopplezier !

Anoniem zei

Op zich is het lopen met blote tenen geen probleem. Alleen wordt het stilaan kouder...
Loop ze,
Bart

Anoniem zei

blablabla, wat een hoop bullshit
hebben jullie nog een leven????

Johan zei

Dag "anonymous" ex collega. Hier de Sherlock. Zoals je ziet niet helemaal anonymous.