vrijdag, december 22, 2006

Wijziging in programma

Jawel 'k ben er nog. Bloggen is er de laatste tijd niet van gekomen. Lopen heb ik wel gedaan, zij het met mate (dwz zoals je drinkt zeker). Weinig kilometers maar vorige week heb ik er toch een echte "heuvelloop" tussengelapt. Was dat nog wel een heuvel? 400 meter serieus klimmen ('t was geen bruggeske zenne) en dat heb ik 4 keer na mekaar. De vierde keer was dat echt afgezien, maar wel plezant.

Vandaag dan ook beslist om de Jungfrau op het programma te laten staan en de Maasmarathon te vervangen door de nieuwe voorjaarsmarathon van Antwerpen op 22 april (en dat doe ik zeker niet uit sympathie voor de Patrick). Je moet hier ook geen link trachten te zoeken tussen de heuvelloop en de wijziging in programma. Alleen aan de Maas is alles vlak en in Antwerpen ga je waarschijnlijk de konijne(n)pijp moeten uitklimmen.

Maar voor dit alles is er nog de 4de weblogloop en zoals Bruno opmerkte, na de weblogloop, is er de ... weblogtraining. Daar ga ik me ook laten zien. Wat zou ne mens anders moeten doen in zijn vrije tijd... thuis werken?? Toch beter gaan lopen zeker.

1 opmerking:

johan zei

re: De marathon waar ik voor train komt idd korter bij, het is namelijk de LPM marathon te Genk op 14 Januari! Volgend weekend de laatste lange duurloop en dan afbouwen!
Antwerp marathon is terug herrezen, spreekt me ook wel aan. je hebt hem reeds gelopen zie ik, welk jaar spreken we dan?