maandag, mei 28, 2007

Vandaag ben ik gestart met het uitvoeren van het trainingsadvies, ontvangen van Piet, gebaseerd op de lactaattest. Mijn trainingsschema bestaat uit 3 periodes. De eerste duurt 5 weken en bestaat nagenoeg uitsluitend uit basisduurtraining. Hier zal ik vooral trainen in de zone extensief duur, met een hartslag van 120 tot 130. Dat is dus traag... Dit gaf als resultaat: 11,11 km in 1.03.47 met een gemiddelde hartslag van 121.

Zoals je hieronder kan zien, heb ik eveneens de tijd genomen om TTSM te ontdekken.



Morgen staat er een 60 minuten loopje gepland tegen lage hartslag. ff

4 opmerkingen:

Anoniem zei

aan die hartslag toch nog die snelheid lopen ... sterk! De Alpen verwachten je!!

Anoniem zei

Ami al kuri, ik zal eens moeten opzoeken wat dat beteken mag. Bedankt voorje bezoekje, ik kom binnenkort eens helemaal bijlezen. Ik heb in ieder geval al begrepen dat je de Jungfrau gaat aanvallen ? Amai ! Succes, ik ben zeer benieuwd en onder de indruk !

cu

Anoniem zei

terug goed bezig, zie ik, johan ?

Anoniem zei

En hoe gaat dat lukken om in 't Pajottenland een parcours zonder heuvels te vinden? Da's nou net zo mooi aan jouw heimat!
Grtz en succes met je training! De Zwitserse jongedame zal allicht geen makkie zijn - welke dame wel trouwens?