zondag, september 10, 2006

Vervolg

Zeer weinig tijd en dus ook veel minder bloggen. We zijn momenteel met iets "groots" bezig. Indien dit lukt, zullen de komende maanden zeer hectisch worden - misschien later meer.

Maar met 't lopen, zit ik nog steeds op schema.

Deze week 81,5 km op de teller.

Vandaag opnieuw een duurloop van 32 km, afgewerkt in 2.57.51 - ghs 139. Zalig weer en zalig afzien. 'k heb zelfs het mondstukje van mijn camel bak kapot gebeten. Volgend weekend eens bekijken of ze deze darmpjes apart verkopen, anders wordt het ne volledig nieuwe (en zo lang heb ik hem eigenlijk nog niet).

Eindhoven komt dichter en dat voel ik ook. Bij mij geen verkiezingskoorts maar andere zenuwachtigheid.

Volgende week wordt er opnieuw één van ongeveer 80 km. 't wordt tijd dat het afbouwen kan beginnen want dergelijke weken kruipen in de kleren.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Johan, zo een mondstukje van een camelbak kan je bijvoorbeeld vinden in AS Adventure. Good luck bij de laatste voorbereidingen!! Tot dan.

Anoniem zei

Mondstukje kapot gebeten ??? Gebeten door een hondsdolle hond ? hahaha...

Anoniem zei

Veel succes met het groot "project". Die lange duurlopen beginnen bij mij ook door te wegen, nog ff doorbijten en dan bouwen we af.

Anoniem zei

Ah, een groot project...hmmm krijgt de dochter er een broertje of zusje bij???

Anoniem zei

nog eens komen bijlezen, was al een tijdje geleden. Je bent goed bezig , dat ziet er goed uit voor eindhoven , jij krijgt duidelijk alles gedaan waar je je tanden inzet, zelfs je camelback ;-)

Anoniem zei

32k in minder dan 3uur?? Jawadde! Hou alvast een minuutje stilte voor je huidig PR alvorens je het in Eindhoven gaat begraven!