maandag, september 04, 2006

de ene week is de andere niet

Gisteren een lange duurloop gedaan van 20 km. 't liep langs geen kanten. De 20 km werden afgelegd in 1.53.51 - GHS 137. Toch eigenaardig dat de ene keer 32 km geen probleem geeft en 7 dagen later een 20 km veel zwaarder aanvoelt. En dan nog in een kalme week van in 't totaal 57 km.

Deze week wordt terug zwaarder, de volgende ook. Beiden in de 80 km. Daarna gaan de kilometers terug naar beneden tot Eindhoven.

Voor de moment ook weinig tijd, time management wordt belangrijk...

6 opmerkingen:

Stefaan zei

vorm van de dag, bioritme ... van de 10 trainingen zijn er altijd een paar die ik als slecht ervaar.

Bert zei

Hopelijk zijn de volgende trainingen dan terug een pak vlotter!
Deze morgen had ik 't ook zitten.
Toch volgehouden, dus matig tevreden.

Anoniem zei

Nog een paar weken doorbijten en nog enkele zeer lange duurlopen en dan afbouwen. Ik doe met je mee !! Mijn tempo ligt alleen iets lager.

Anoniem zei

Als 22 beter aanvoelt dan 20, dan ga je een mooie dag tegemoet wanneer je in Eindhoven 42 mag lopen :-)
Kop op ... 't gaat je zéker goed lukken, en daarbij, ik heb uwe Guinness al besteld!

Anoniem zei

Dan moet jij in de toekomst alleen maar echt lange duurlopen doen als die beter gaan :-)
Langs de andere kant is dat wel hoopgevend voor in Eindhoven.

Anoniem zei

Iets verkeerd gegeten ?!?