vrijdag, september 18, 2009

We doen voort...

Allez, we zijn de week goed doorgekomen. In totaal, jawel, een 20,5 km gelopen, dat wil zeggen, in 1 volledige week met 4 trainingsdagen...

Ik loop momenteel maximum 35 minuten. Veel is 't nie, maar het doet toch goe.

Volgende week zondag, zou 't kunnen dat ik in Antwerpen 6 km ga lopen in de race for the cure. Met 6 km neem ik geen risico en zal ik de finish nog wel halen. Bovendien is 't lopen voor een goed doel, tegen borstkanker.

Enige nadeel is dat ik vrijdag, en ook in Antwerpen, heb afgesproken om er eens een goei lap op te geven. 't is lang geleden. Er werd zelfs al een hotel-eke geboekt omdat ik zeker ni meer met den auto naar huis wil rijden. Het verstand komt met de jaren.

We trainen voort.

2 opmerkingen:

geert zei

vraag is: wat ga je zaterdag doen (reserveren voor 2 nachten?? ;-) )
Succes met je comeback in het startvak!

Luc zei

Dag Johan, fijn je weer aan de (trainings) arbeid te zien. Kies maar een ambitieus doel, voor de focus natuurlijk.