maandag, juli 31, 2006

Landis

hoe heb je dat gedaan? Op teletekst stond te lezen: zou het drinken van enkele whisky's (en pinten) aan de oorzaak liggen? Dat noem ik pas inventief zijn. Daar moet je maar opkomen. Was het misschien Spaanse whisky?

Zou Landis zich niet hebben vergist van dag? Had hij niet in den drank gehangen den dag voordien, toen hij moest lossen op een col? Als ik heb gedronken...

Omdat het dus toch niet moeilijk is om uwe testosteron omhoog te krijgen, dacht ik, we zullen dat eens zelf uitproberen.

Een paar pinten en een goei fles rode wijn (bij gebrek aan whisky) op vrijdag ter voorbereiding van mijn 14 km op zaterdag. Dat is pas een goei en plezante voorbereiding.

Zaterdagmorgen was wel iets (veel) minder. Niet veel goesting om te lopen, zware benen. Eerste kilometers zeer moeilijk.

14 km in 1.14.39 - GHS 144.

't zal dan toch effectief whisky moeten zijn. Misschien eens uitproberen op de weblogloop van zaterdag.

Zondag waren mijn spieren nog niet volledig hersteld maar ben toch aan mijn 30 km begonnen.

Serieus afgezien. Er is nog veel werk aan de winkel voor Eindhoven.

30 km in 03.03.31. - GHS 131.

Gelopen met een zeer lage hartslag maar ik kreeg hem gewoon niet naar boven.

Volgende week staat er op 't programma:

Maandag: blogdag
Dinsdag: 8 km
Woensdag: 16 km
Donderdag: 8 km
Zaterdag: 16 km web log loop
Zondag: 21 km.

4 opmerkingen:

David aka Letman zei

Wijn en bier... wat een voorbereiding! ;-)

Anoniem zei

hoi,
als je langs het kanaal in lembeek loopt. ene kant op, andere kant af? (linkerkant van het kanaal is verschrikkelijk om op te lopen)

Anoniem zei

geweldige planning voor maandag: 'blogdag' :-)
Ik zal je in Eindhoven aanmoedigen (als ik je zie uiteraard) ... zelf ga ik er de halve lopen.

Johan zei

@ mark pieters. Er is inderdaad 1 slechte kant langs kanaal die ik meestal niet neem, ik keer gewoon terug om. Ik loop wel meestal richting ronquires. Ook uit de buurt waarschijnlijk. Misschien komen we mekaar wel eens tegen...